Dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne to w dzisiejszej dynamicznej rzeczywistości biznesowej warunek konieczny do efektywnego zarządzania zespołem. Zaawansowana wiedza dotycząca psychologicznych aspektów komunikacji międzyludzkiej oraz dobrze opanowane kompetencje mentoringowo-coachingowe to aktualnie MUST HAVE nowoczesnego lidera.
Czy to szkolenie jest dla Ciebie? Sprawdźmy!
- Masz potrzebę poszerzenia swoich horyzontów,
- Szukasz rozwiązań i narzędzi opartych na praktycznym doświadczaniu, a nie teorii i chcesz doświadczyć inspirujących ćwiczeń warsztatowych w praktyce,
- Widzisz potrzebę zmiany utartych schematów w komunikowaniu się z zespołem - szczególnie w zakresie udzielania informacji zwrotnej i delegowania,
- Czujesz, że bliski jest Ci partycypacyjny styl zarządzania i chcesz promować kulturę odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań,
- Interesuje Cię najnowsza wiedza z obszaru psychologii zarządzania i neuroprzywództwa,
- Chcesz poznać nie tyko doświadczenia i rozwiązania prowadzącego, ale także czerpać inspiracje od innych uczestników.
VIDEO-ZAPROSZENIE NA WARSZTATY
Benefity:
- Charakter warsztatowy szkolenia (case study z ćwiczeniami i konsultacjami, zastosowanie wiedzy w praktyce)
- Program stworzony na bazie konsultacji, feedbacku czy ankiet manadżerów wielu firm
- Dyplom uczestnictwa i materiały bonusowe po szkoleniu
- Praktyczne narzędzia i materiały
- Rzetelna wiedza
- Materiały bonusowe po warsztatach
- Opieka eksperta i panel konsultacyjny, podczas którego można skonsultować niejasne kwestie i omówić problmy z własnej praktyki z trenerką
- Możliwość indywidualnych sesji mentoringowych 1:1 po warsztatach z rabatem
- Lunch i przerwy kawowe
Prowadząca: Małgorzata Warda
Adresatami szkolenia są:
- Menadżerowie i liderzy zespołów i projektów,
- Dyrektorzy Działów,
- Szefowie i Kierownicy Działów,
- Liderzy HR,
- Właściciele firm,
- Przedsiębiorcy,
- Wszyscy, którzy z ludźmi i poprzez ludzi realizują cele biznesowe.
Ramowy Program Warsztatów:
Moduł 1: Podstawy neurokomunikacji w procesie feedbacku
- rola neurolingwistyki przy udzielaniu informacji zwrotnej
- co jest trudne w procesie feedbacku?
- brain friendly feedback czyli jak zaplanować sesję informacji zwrotnej przyjazną dla mózgu?
- potrzeby społeczne mózgu w procesie feedbacku
- psychologiczne podstawy konstruowania informacji zwrotnej
- rola intencji w procesie feedbacku
- 6 zasad skutecznego feedbacku w życiu zawodowym i prywatnym
Moduł 2: Feedback & Upward Feedback
- zasady, narzędzia do udzielania feedbacku i ćwiczenia
- feedback vs ocena – różnice
- upward feedback - jak stworzyć warunki do przekazywania informacji zwrotnej przełożonemu ?
- modele wspierające udzielanie informacji zwrotnej: STAR, FUKO & GOLD
- case’y i ćwiczenia praktyczne oparte na scenariuszach
Moduł 3: Rola doceniania
- zasady Johna Gottmana
- recognition factor i jego rola w zarządzaniu
- bezpieczeństwo psychologiczne w zespole
- algorytmy psychologiczne i ich przełożenie na funkcjonowanie w zespole
Moduł 4: Delegowanie zadań i odpowiedzialności
- czym się różni ratowanie od pomagania? – różnice psychologiczne
- accountability culture czyli kultura odpowiedzialności – co to takiego?
- model przywództwa wg K. Blancharda – zastosowanie w praktyce
- wykorzystanie modelu GROW w zarządzaniu i rozmowach rozwojowych – ćwiczenie
- macierz pruska i jej zastosowanie w zarządzaniu zespołem
Podsumowanie i panel konsultacyjny
Wszystkie moduły bazują na case'ach, przykładach praktycznych i ćwiczeniach i są uzupełnione o niezbędną dawkę teorii.