738,00 zł
brutto
Cena netto: 600,00 zł
Produkt niedostępny
Warsztat z Beatą Mońką i Jarosławem Kuźniarem:
MARKA OSOBISTA LIDERA:
JAK CIĘ WIDZĄ, TAK CIĘ PISZĄ ... I PŁACĄ
Jak budować markę osobistą, która będzie wspierała
rozwój Twojej kariery i Twojego biznesu?
Warszawa, 25 września 2018 r., godz 9:30-13:30
PROWADZĄCY:
Beata Mońka
- Bizneswoman, prezes i członek zarządu wielu firm, w tym m.in. Omnicom, WPP, Grupa Canal+/ Vivendi, Gremi Business Consulting (m.in. „Rzeczpospolita” i „Parkiet”), BMBC Beata Mońka Business Consulting;
- Doradca w zakresie zarządzania, marketingu, sprzedaży, komunikacji, zarządzania kryzysem oraz konsultingu w wielokulturowych i międzynarodowych środowiskach - doradztwo biznesowe, operacyjne i komunikacyjne dla firm - korporacje i startupy, firmy międzynarodowe i polskie; M&A; PR i Public Affairs; zarządzanie zmianą, transformacja, optymalizacja procesów; programy mentoringowe; Corpo i Personal Branding dla najwyższej kadry zarządzającej;
- Członek rady nadzorczej Raiffeisen Bank i Merlin. Członek Komisji Nauki,Innowacji i Środowiska PKOl. Ekspertka Komisji Europejskiej ds. Innowacji i SME;
- Członkini światowych i polskich organizacji biznesowych,m.in. YPO, współtwórczyni m.in. stowarzyszenia LiderShe, Marketing4Business., Krajowej Izby Sportu. Wspiera działalność Fundacji Liderek Biznesu;
- Pomysłodawczyni i współorganizatorka wielu konferencji biznesowych. Współautorka programów, panelistka i moderatorka;
- Ekonomistka; absolwentka SGH, HZ i Swinburne Universityof Technology w Melbourne.
Jarosław Kuźniar

- Jeden z najbardziej utalentowanych dziennikarzy radiowych i telewizyjnych, podróżnik, biznesmen, w latach 2007–2016 związany z Grupą TVN. Od września 2016 r. prowadzący program OnetRano w portalu Onet;
- Jego znak to cięte riposty i bombardowanie kontrowersjami;
- Swoją markę osobistą buduje od 16 r. ż.-Trójka, Radio Zet, tvn24, TVN, Onet. Marki mówią same za siebie. Zmieniał je, bo szukał więcej wiedzy i pracy;
- Spotkał na drodze mistrzów, którzy mieli czas zatrzymać się i nauczyć go zawodu: Kaczkowski, Niedźwiedzki, Kydryński, Mann, Miszczak;
- Dwukrotnie został laureatem nagrody Wiktory-Wiktor 2008 zdobył w kat. "Największe odkrycie telewizyjne", a Wiktora 2012 w kat. "Prezenter telewizyjny". Dwukrotnie uzyskiwał nominację do Wiktora 2009 w kat. "Najlepszy prezenter telewizyjny", a do Wiktora 2011 w kat. "Najpopularniejszy prezenter telewizyjny";
- W 2009 otrzymał nagrodę MediaTory w kategorii "InicjaTOR";
- Został laureatem plebiscytu Telekamery 2015 w kat. "Prezenter informacji". Był nominowany do nagrody Telekamery 2009 w kat. "Informacje" i Telekamery 2014 w kat. "Prezenter informacji".
O WARSZTACIE:
Rola i potrzeba autentycznego przywództwa na świecie rośnie w błyskawicznym tempie. Indywidualność, ale i autentyczność są dziś w cenie. Nazwisko lidera to obietnica, jaką składa on rynkowi, szefom, pracownikom i klientom. To marka osobista; marka to jeden z najważniejszych aktywów lidera i firmy. Jej rynkowa wartość rośnie, gdy jest dobrze zarządzana. Ma wpływ na wartość przedsiębiorstwa, wycenę giełdową, reputację, wiarygodność i poziom zaufania.
Podczas warsztatu praktycy rynku podzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem w tej dziedzinie – jak świadomie budować autentyczną markę osobistą lidera, która będzie wspierała rozwój kariery osobistej i biznesu firmy, w której działa lider.
Jak Cię widzą, tak Cię piszą i… płacą, i tak oceniają / wyceniają firmę.
Serdecznie zapraszamy na wyjątkowe spotkanie – praktyczne, interaktywne - z ćwiczeniami, case’ami, skoncentrowane na uczestnikach i ich indywidualnych potrzebach (program zostanie przygotowany na podstawie ankiety przed spotkaniem).
W PROGRAMIE:
- Jak systematycznie, konsekwentnie, w spójny, zoptymalizowany sposób budować autentyczną i wiarygodną markę osobistą;
- Jak zbudować strategię swojej marki osobistej i jej komunikację;
- Jak zdefiniować pozycjonowanie, wizję, misję swojej marki;
- Jak określić, wykorzystać i zakomunikować swoje wyróżniki - USP (Unique selling proposition);
- Najnowsze techniki komunikacji;
- Archetypy Junga oraz jak używać storytellingu w budowaniu marki;
- Case`y konsekwentnie budowanej marki;
- Podzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem w procesie budowania marki osobistej;
- Warsztaty i praca praktyczna nad marką / markami uczestników warsztatów.
PO WARSZTACIE UCZESTNICY BĘDĄ UMIELI:
- Właściwie przedstawić się tak, aby zawsze budować swoją markę osobistą (test winy, przedstawienie się na spotkaniu, na konferencji, w mediach);
- Opowiedzieć swoją historię - używać storytellingu w procesie budowania wartości marki osobistej;
- Komu, gdzie i jak komunikować co wyróżnia naszą markę osobistą (podstawy strategii marki osobistej; matryca wpływów);
- Jak zdefiniować siebie – swoje USP, misję, wizję;
- Będą znali podstawy i techniki zarządzania reputacją i odbiorem marki osobistej;
- Jak świadomie wywierać wpływ – tworzyć emocjonalną więź – jak przekonać innych do siebie;
- Jak budować markę publiczną, a jak markę w social mediach/ w różnych kanałach;
- Będą wiedzieli jaka jest rola anegdoty, tonu głosu, dykcji, oddechu, wyglądu, treści; jaka jest rola słowa pisanego, grafiki, zdjęć, video i formy przekazu – jak budować siłę marki w różnych kanałach.
Co dziś zrobiłaś/-eś dla siebie, aby zwiększyć swoją wartość na rynku?
Uporządkuj i zwiększ swoją wiedzę z praktykami rynku – zacznij działać skuteczniej!
Miejsce:
Biuro firmy EY, Rondo ONZ 1, Warszawa
Warunki udziału:
- Koszt udziału jednej osoby to 600 PLN netto / 738 PLN brutto;
- Bilet grupowy: przy zgłoszeniu trzech i więcej osób z tej samej organizacji: zniżka 10% - 540,00 PLN netto / 664,20 PLN brutto;
- Dla członków Klubów Mentora i Mentee Fundacji Liderek Biznesu: zniżka 10% - 540,00 PLN netto / 664,20 PLN brutto; - kod rabatowy dla członków: KLUB;
- Warunkiem uczestnictwa jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego oraz uiszczenie opłaty przed rozpoczęciem kursu;
- Bezkosztowa rezygnacja z udziału w warsztacie możliwa jest najpóźniej na 14 dni przed terminem. Po tym terminie możliwy jest udział w warsztacie innej wskazanej osoby pod warunkiem poinformowania organizatora;
- Nieobecność na szkoleniu nie jest podstawą do zwrotu opłaty za szkolenie;
- Fundacja Liderek Biznesu zastrzega sobie prawo do zmiany terminu lub odwołania szkolenia;
- Zakup biletu jest równoważny z akceptacją warunków uczestnictwa w szkoleniu.
Uprzejmie informujemy, że podczas spotkania będą robione zdjęcia.
Decyzja o udziale w warsztacie oznacza wyrażenie zgody na publikację wizerunku.